FUEGO: "E un model, o valoare, un exemplu..."


 FUEGO: "Tudor Gheorghe
- un creator de emoţie scenică..."

 "Întâlnirile cu persoanele dragi sufletului meu au fost mereu ca o binecuvântare. O împlinire din care am mereu câte ceva de învățat, căci oricât am considera noi că suntem de evoluați, din orice punct de vedere, putem oricând descoperi lucruri la care nici nu ne gândeam până atunci.
O astfel de întâlnire onorantă a fost cea cu maestrul
Tudor Gheorghe.
O forţă din punct de vedere intelectual.
Un creator de emoţie scenică, cum rar ţi-e dat să întâlneşti,
un rapsod şi un român adevărat.
Asemenea mie, l-a cântat pe Grigore Vieru, mentorul meu.
Mă regăsesc în creaţiile sale şi în dragostea sa de România pură, pe care a transpus-o în mai toate proiectele, de la marii poeţi ai neamului, până la muzica românească atât de dulce şi liniştitoare.
Tudor Gheorghe este cel care a conturat portretul românului în interpretare, aşa cum Grigorescu a făcut-o în pictură şi Porumbescu - în muzică.
E un model, o valoare, un exemplu pentru noi, colegii săi.
Aştept să-l revăd cu drag, pe 9 octombrie 2014, la Sala Palatului din Bucureşti, într-un spectacol unic, un best of al anotimpurilor, care-i adună, lângă el, pe membrii corului academic, brand de țară – Madrigal şi pe membrii orchestrei Radiodifuziunii Române, sub atenta acompaniere
a talentatului dirijor Marius Hristescu."
Paul Surugiu - FUEGO
29 septembrie 2014

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template