30 octombrie 2014 - FUEGO la TVR 2


FUEGO - invitat al emisiunii
"Hai-Hui"

"Prieteni dragi, azi m-am hotărât să umblu hai-hui!
Staţi, nu vă speriaţi, că nu mă apuc de străbătut străzile fără vreo anumită ţintă.
Mă opresc fix la TVR 2, în platoul celei mai noi emisiuni
moderate de Marina Almăşan:
"HAI-HUI".
De la 20.10.
Un proiect minunat, dovadă a lucrului bine făcut, util, cu nenumărate învăţăminte. Practic, timp de aproape două ore, călătoreşti, fără a fi nevoit să ai bilet sau să depui prea mare efort, prin diverse culturi ale lumii, cunoscând tradiţii, oameni, poveşti inedite şi locuri ce nu trebuie ratate.
HAI-HUI, în plan muzical, ajung şi eu pentru a completa
atmosfera călătoriei din Spania.
 Deşi mi-ar fi făcut plăcere să interpretez un cântec de coridă sau o piesă flamenco, am ales să reprezint Spania muzicală prin intermediul celui mai iubit şi mai vândut artist spaniol al tuturor timpurilor. Pe care am avut bucuria să-l întâlnesc acum câţiva ani, întâmplător.
Recent, chiar anul acesta, l-am urmărit din nou la concertul său din Bucureşti.
O emblemă a romantismului, care m-a inspirat mereu şi care este simbol pentru Spania din toate punctele de vedere –
JULIO IGLESIAS.
Piesa nu v-o dezvălui, ca să avem, totuşi, şi o surpriză.
Julio Iglesias este vocea atâtor poveşti de dragoste, atâtor istorii de despărţire, încât fiecare interpretare a cântecelor sale capătă din start o anumită greutate. Cu glas cald, a cântat mereu din suflet şi a transmis prin atitudine, fără artificii prea mari, un mesaj sensibil şi nobil, de care s-a îndrăgostit o lume-ntreagă."
Paul Surugiu - FUEGO
30 octombrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template