12 octombrie 2014 - FUEGO la Favorit TV


"Familia Favorit" - sezon nou

 "De fiecare dată sunt fericit atunci când reuşesc să văd şi să fac minuni.
Într-un tur de forţă, ieri am avut bucuria de a filma câteva ediţii de gală ale emisiunii pe care o realizez, din pasiune, de şase ani.
Pentru mine, televiziunea a reprezentat întotdeauna un pariu. O provocare pe care am vrut să o parcurg. Încă mai am de învăţat, ştiu, dar am satisfacţia că am reuşit, împreună cu echipa de profesionişti alături de care lucrez, să pun pe picioare o emisiune, un loc în care artiştii să se simtă pe deplin artişti, cântându-şi şlagărele, vorbind despre amintirile artistice.
Şi pentru că nimic nu pare imposibil pentru noi, am încercat să unim şi România cu Basarabia. La modul figurat, desigur. Printr-un trofeu acordat celor mai importante simboluri ale României şi Basarabiei. În atmosferă festivă, cele două maluri au fost unite prin cântec.
Cu siguranţă, strălucirea altor producţii nu ne este aproape. Dar asta nu ne împiedică să fim performanţi.
Şi nume de excepţie ale scenei româneşti, simboluri ale artei au fost alături de noi. Fie că sunt de ieri sau de azi, eu personal am învăţat o lecţie. Că excelenţa nu stă în timp, nici în cumulul de experienţe acumulat, ci în înţelepciunea cu care alegi să duci mai departe, pentru eternitate, vocaţia de artist.
De la ora 20.00, pe Favorit TV, duminică, prima gală...
Nu vă dau prea multe detalii încă, doar că vom opri timpul pentru o clipă, cu voci MARI, făcând şi un popas în zona cântecului muntenesc autentic."
Paul Surugiu - FUEGO
7 octombrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template