FUEGO: "Mi-aduc aminte de experienţa minunată..."


FUEGO: "Dan Spătaru trăieşte printre noi..."

"Dragii mei,
Astăzi mi-aduc aminte de experienţa minunată pe care am trăit-o anul acesta, în cadrul turneului de primăvară. L-am omagiat pe maestrul muzicii româneşti. Legenda, simbolul. Marele actor de succes, Dan Spătaru.
I-am împlinit practic o dorinţă, aceea de a face un ultim turneu naţional cu muzica şi cântecele sale.
Şi toate, bijuterii, au răsunat prin țară.
 Cred că, pentru a merge mai departe, pentru a crea, pentru a schimba, este nevoie să ne raportăm la trecut. Cu atât mai mult cu cât trecutul are eroi mari precum a fost Dan Spătaru.
"SERENADA" mea pentru el a fost felul prin care i-am putut mulţumi pentru inspiraţie, pentru carieră, pentru tot.
Ieri ar fi fost ziua sa. Eu îl cânt şi-i transmit gândul meu, încercând să-i duc mai departe opera. A lui şi a marilor compozitori.
Anul trecut, pe vremea asta, eram la Medgidia. Cântam la Festivalul ce duce memoria maestrului în timp.
Consider că Dan Spătaru trăieşte printre noi. Am văzut asta acum, când am colindat cele 15 oraşe ale ţării, cu spectacolul omagial dedicat lui.
Pentru mine, Dan Spătaru reprezintă parte a istoriei ţării şi a viselor mele."
Paul Surugiu - FUEGO
3 octombrie 2014
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template