FUEGO: "Cele mai mari bucurii şi împliniri..."


 "... ţin de simplitatea unor momente!"

"Răsfoind printre amintiri, am găsit câteva dragi, imortalizate în cele mai frumoase poze.
Acum, sincer, nu mi-a fost foarte greu să ajung în preajma lor. Marile personalităţi.
 Pe Obama, Barack Obama, l-am găsit liniştit. Era deja preşedinte. M-a invitat la o cafea, dar eram destul de ocupat, încât să-i accept invitaţia. Am încercat să stau în scaunul lui prezidenţial, dar am ajuns la concluzia că e mai bine să fii artist.
 Julia Roberts şi Tom Cruise mi-au povestit despre aventurile lor de la filmări. Ce-i drept, amintirile erau cam reci.
 Am făcut o poză şi am mers către Whoopi Goldberg. Cum o ştiţi. Non-conformistă. Râdea la toată lumea. Am vrut să ne dăm mâna, dar a ei era destul de rigidă.
Ne-am lăsat oricum pozaţi.
 Cu Yasser Arafat a fost mai greu. Momentele astea s-au petrecut prin 2010. El trecuse deja dincolo prin 2004, dar l-am găsit împăcat cu sine şi zâmbitor. Nu am discutat despre problemele Palestinei, dar am făcut cu drag o poză.
Lăsând gluma la o parte, m-am simţit foarte bine printre cele mai mari nume ale lumii. Asemănarea – una la unu.
La "Madame Tussauds", la Londra, în oraşul celor mai frumoase amintiri.
Până la urmă, cele mai mari bucurii şi împliniri sunt acelea ce ţin de simplitatea unor momente.
La noi, artiştii, ele se dublează. Intervine şi dragostea publicului nostru, care le desăvârşeşte pe toate."
Paul Surugiu - FUEGO
2 octombrie 2014
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template