FUEGO: "Locul? Mirific... Emoţia? Puternică..."

 FUEGO: "Mănăstirea Brazi - loc de taină..."

 "Vă scriu dintr-un loc în care m-am încărcat cu energie pozitivă, cu spiritualitate.
Am revenit după 8 ani la Mănăstirea Brazi, din Vrancea.
Am participat la slujbă, mi-am notat gânduri noi în cartea de onoare
în care scrisesem şi acum 8 ani.
Locul? Mirific.
Emoţia? Puternică.
 De ce?
Căci Mănăstirea Brazi e locul de taină în care îţi regăseşti mereu valorile morale, bucuria de a fi creştin şi ceea ce e mai măreţ în lumea-ntreagă
– acea împăcare cu sine.
 Voi reveni cu drag la Mănăstirea Brazi, unde vă recomand şi vouă să mergeţi, căci e spaţiul în care tot ce-i pământesc şi curat se îngemănează cu divinitatea."
Paul Surugiu - FUEGO
28 septembrie 2014
Foto: Arhiva personală a artistului

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template