FUEGO: "Tot timpul am iubit toamna..."






"Dragii mei,
E toamnă! Anotimpul destăinuirilor, al amintirilor şi poate momentul în care ne regăsim în tot ce-i în jurul nostru, în culori şi vise, în lumină şi adieri de vânt.
 Toamna se topesc frunzele, aşa cum lumea ia nuanţe diverse, iar pământul devine diferit.
Ce-i drept, acum, toamna ne pune laolaltă toată tristeţea şi rememorările.
Iar soarele luminează descântecul...
Tot timpul am iubit toamna. Atât de mult, încât am ales-o ca temă principală în examenul meu de absolvire de la Teatru.


Pe lângă interpretarea personajului Lomov din "Cerere în căsătorie", de Cehov, sub îndrumarea Adrianei Piteşteanu, am recitat o poezie superbă, scrisă de poetul armean NAHABED KUCEAK, în care am pus toată simţirea mea despre toamnă, despre ce bucurii şi nostalgii trezeşte această perioadă în sufletul meu.
Au aceste versuri atâta emoţie, încât cuvintele sunt în plus.
Le adaug mai jos. Cert este că acum, toamna, sunt inspirat, creez şi vă pregătesc noi surprize pentru iarnă, atunci când, pe tot parcursul lunii decembrie, vreau să descoperim cum arată Crăciunul românesc.




 "E ca un Făt Frumos copacul, în mantia-i de frunză verde, ce scânteiază şi foşneşte în adierile de vânt.
Sub viforele toamnei, podoaba crengilor se pierde, foi galbene, tăcute lacrimi se scurg alene la pământ.
Dragi prieteni, credeţi-mă pe mine, din ramuri coboară pasărea ce cântă iubiri şi doruri fără leac!
Copacul capătă noi frunze în fiecare primăvară, dar frunza moartă, nu capătă niciodată un alt copac!"
Paul Surugiu - FUEGO
15 octombrie 2014
Accesaţi:


Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template