FUEGO - spectacole în judeţul Tulcea


FUEGO: "Pe oriunde ajung, găsesc oameni minunaţi. Prietenii sunt comori care ne fac mai buni..."

La sfârşitul săptămânii trecute, alături de buna sa prietenă, Mioara Velicu, Fuego a susţinut o serie de concerte pentru publicul din judeţul Tulcea.
 Sâmbătă, artistul a luat parte, mai întâi, la inaugurarea noii Case de Cultură din Măcin, după care, pe seară, a cântat la Isaccea, în faţa sutelor de localnici care au umplut până la refuz sala de spectacole a Casei de Cultură din localitate.
 Duminică a fost rândul localnicilor din Sarichioi să se bucure, cu mult entuziasm, de prezenţa îndrăgitului artist în mijlocul comunităţii lor.
 Puteţi urmări selecţiuni din cadrul spectacolului de la Măcin,
accesând următorul material.
"Pe oriunde ajung în România mare şi frumoasă, găsesc oameni minunaţi,
pe care mi-i fac prieteni.
Sunt fericitul posesor al unui număr impresionant de prieteni, suflete care fac parte din povestea mea şi care mă fac să vibrez, indiferent de locul în care ne aflăm.
Recent, am cunoscut o serie de prieteni care m-au făcut să exclam că meseria asta de artist are părţi atât de frumoase... Primii, lipoveni. Cu suflet primitor, cu sânge rus şi pasiune pentru viaţă cât zece. Am cântat pentru ei şi în rusă, şi m-am pozat alături de două ansambluri autentice din zonă.
E formidabil să vezi că în acelaşi spaţiu, fără menajamente şi preconcepţii, convieţuiesc atâtea culturi, de la lipoveni la turci, la tătari şi români.
Se spune deseori că publicul din oraşele mici este mai reticent, mai puţin obişnuit cu spectacolele şi liniştit în comparaţie cu agitaţia celor din oraşele mari. Acest lucru a fost demontat la Isaccea.
Am simţit că suntem o gaşcă mare de prieteni.
Ne-am distrat, am cântat şi am dansat.
Cred, dragii mei, că prietenii sunt comori care ne fac mai buni. Într-adevăr, cei adevăraţi, pe care să te poţi baza şi care să-ţi fie sprijin sunt în număr limitat, dar am impresia că asta dă culoare vieţii.
Tare-i bine cu prietenii!
Am parte de la prietenii mei de echilibru, răbdare, linişte, esenţiale în perioadele agitate ale vieţii mele, iar faptele mele servesc ca mulţumire pentru prietenia ce mi-e alături, ca aliat, în lumea plină de judecători."
Paul Surugiu - FUEGO
28 octombrie 2014
Accesaţi: "Prietenii"

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template