FUEGO: "Muzica va răzbate peste timp..."


FUEGO:
"Maria Stoianov - un om minunat, talentat,
o compozitoare de excepţie..."

"Sunt bucuros de fiecare dată când văd un răsărit liniştit, când lumina mă trezeşte cu intensitatea sa. E unul dintre acele lucruri simple, care ne fac să fim, pur şi simplu, mai împăcaţi cu noi înşine.
De cele mai multe ori, bucuriile vin în pachete mici, în daruri nesemnificative, în vorbe bune, în surprize, în situaţii şi fapte banale. Ele dau culoare.
Şi cred că atunci când cineva are nevoie de ajutorul nostru, fie că facem sau nu un sacrificiu, dacă putem, trebuie să-i fim alături. Pentru că simplitatea umană stă în simplitatea faptelor noastre.
Mai jos, vă arăt o surpriză. Prin 2012, mergeam într-o fugă la Chişinău, pentru a-i face o surpriză Mariei Stoianov. Pe scenă. Cântând o piesă dragă, un dar al florilor. Publicul a reacţionat, iar ea nu a mai avut cuvinte de mulţumire.
Nici acum n-a prididit.
Maria e un om minunat, talentat, o compozitoare de excepţie, capabilă de a interpreta şi folclor şi muzică pop.
O veţi vedea duminică, de la ora 20.00, la emisiunea mea - Familia Favorit."
Paul Surugiu - FUEGO
22 octombrie 2014


"Când aleg să cânt o piesă care mi se încredinţează sau când compun eu, gândul meu se îndreaptă la voi. Îmi spun aşa:
Eu simt cântecul, cred în puterea lui şi în mesajul simplu şi nobil. Dar oare publicul meu va acorda votul de încredere?
Da, pentru că sinceritatea învinge mereu şi chiar dacă nu mă încadrez în trendul modern, am încredere de fiecare dată că muzica răzbate indiferent de sound-uri şi efecte. Va răzbate peste timp, păstrându-se în sufletele melancolicilor.
O astfel de piesă, în care am crezut de la primele acorduri, îi aparţine Mariei Stoianov, renumită compozitoare şi interpretă de peste Prut. Vorbeşte despre despărţiri. Dar eu am spus mereu că muzica nu are reţete definite. Nu cred că există piese vesele şi piese triste. Ci doar muzică pe care fiecare alege să o perceapă în funcţie de ce simte."
Paul Surugiu - FUEGO
21 octombrie 2014
Accesaţi: Fuego - "Adio"
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template