FUEGO: "Dimineaţa are în ea un anume farmec..."



"Este o zi de toamnă pe sufletul meu.
Aspră, cu soare primitor şi aromă de iarnă, care mă duce cu gândul către colinde.
Defect profesional!
Şi apoi, vedeţi voi, noi, artiştii, ne schimbăm bioritmul.
Transformăm zilele în dimineţi continue, iar nopţile, cu agitaţia lor specifică, în veşnice sărbători, în care, de putem ori nu, trebuie să fim optimişti.
Tot timpul am crezut că dimineaţa are ceva în ea, un anume farmec.
Nu l-am găsit încă, sigur, dar îl cânt.
Cu bucurie, în dimineaţa mea de prânz, de pe meleaguri româneşti frăţeşti, vă reamintesc un cântec drag, vechi, de aproape 13 ani, care mi-a adus numai bucurii şi pe care l-am asociat tot timpul cu ceea ce am trăit eu."
Paul Surugiu - FUEGO
12 octombrie 2014
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template