FUEGO: "E bine să ne păstrăm cumpătul..."


FUEGO: "Oameni de bine?
Am întâlnit cu duiumul..."

"În ceas de noapte, am bucuria de a rememora câteva din momentele esenţiale care m-au făcut astăzi, aşa cum mă vedeţi.
Perioada de început a carierei mele a avut şi episoade în care a urcat, prefigurând succesul, dar şi etape grele.
Oameni de bine? Am întâlnit cu duiumul.
Personalităţi care m-au ajutat şi care, într-un fel sau altul, şi-au pus amprenta asupra mea.
George Grigoriu, Jolt Kerestely, Marius Ţeicu, Rodica Popescu Bitănescu, George Mihăiţă şi mulţi alţii.
Sunt multe nume şi nu aş vrea să uit pe cineva.
Şi datorită lor am putut evolua, străbătând etapele fireşti.
Şi am spus tot timpul – suntem ce suntem datorită tuturor oamenilor care ne-au ieşit, la un moment dat, în cale.
Şi trebuie să le mulţumim pentru asta.
Tot la început, am trecut şi prin situaţii care m-au descumpănit. M-am ridicat şi mi-am zis că trebuie să merg mai departe.
Ulterior, de la "Toată lumea dansează", a început totul.
Oriunde am fi, oricine am ajunge, fie foarte sus, fie la acelaşi nivel, pe lângă decenţă, bun simţ, tot pachetul acesta ce ţine de un spirit de învingător, e bine să ne păstrăm cumpătul, avându-i mereu în memorie pe cei ce ne-au fost ajutor, şansă, sprijin.
Şi pentru că vorbeam de început, vă reamintesc şi de un cântec la care ţin, scris de mine, de pe vremea aceea."
Paul Surugiu - FUEGO
7 octombrie 2014
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template