Fuego: "Cântecul - alinare, motiv de a ne ambiţiona..."


FUEGO:
"Mereu am vrut ca muzica mea să transmită un mesaj..."

"Cântecul. E, desigur, mai ceva decât un pansament pentru o rană
deschisă de lacrimi.
E alinare, dar e, în acelaşi timp, şi un motiv de a ne ambiţiona.
Încă de copil, de când îmi doream să cânt pe scenele mari ale ţării, aveam un ţel. Acela de a face ca muzica mea să aline, dar şi să motiveze oamenii.
 Am strâns vreo 600 de cântece.
Multe sunt colinde.
Oamenii vin şi-mi spun că sunt linişte, veselie, împlinire şi compătimire.
Alţii spun că îi ambiţionează versul.
Asta am şi vrut mereu. Ca muzica mea să transmită un mesaj. De orice gen. Aşa cred eu că se face muzica. Se pune accentul pe mesajul transmis. Indiferent de ceea ce vrei să transmiţi, trebuie să o faci
cu versul la purtător.
Poate că de asta, uneori, noi, cei care am ales calea cu adevărat emblematică a artei, şi anume muzica, cu vers şi melodie, nu am fost în centrul atenţiei.
Dar am refuzat compromisurile.
Şi cred eu că am câştigat dragostea unui public care ne iubeşte. Eu sunt unul dintre norocoşii pe care oamenii din întreaga ţară îi iubesc. Fie că sunt simpli sau pretenţioşi, le simt bucuria atunci când vin la cabină.
Voci există multe. Care au tehnică, care transmit, care oferă un spectacol prin banale sunete. Dar oameni care cântă şi care-şi pun inima la înaintare, ca scut, sunt puţini. Sinceritatea bate orice oprelişte.
În cazul meu, publicul simte asta. Şi atunci eu îmi ating scopul. Fie că unora le place, iar altora nu, publicul meu, cel pe care-l respect pentru faptul ca de două ori pe an, în oraşele în care ajung cu turneul naţional, vine la spectacol, plătind, în semn de dragoste, bilet, este exact ce-şi poate dori un artist.
Nimic mai mult!
Asta e fericirea mea!"
Paul Surugiu - FUEGO
16 octombrie 2014
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template