FUEGO: "Am mers în inima Moldovei..."


FUEGO: "Atât timp cât poţi face ceva, pentru cineva, este minunat!"

"O nouă seară, dragii mei...
Una în care mi-am dat seama că a ajuta este, până la urmă,
un motiv ce ne face mai nobili.
 
Ajutorul, indiferent de forma lui, indiferent de cine îl face, în ce manieră, fie că este umanitar sau nu, fie că este un simplu ridicat de umăr, un scaun oferit, sau o vorbă spusă la timpul şi locul potrivit, înseamnă bun simţ, măsura potrivită şi modalitatea prin care ne putem arăta că nu suntem singuri. Ne putem demonstra că undeva, cineva are nevoie de noi, fiind cei care aducem bucuria în suflete.
Am trăit şi trăiesc des această bucurie. E un sentiment nemaipomenit. Acela de a şti că ai pus o cărămidă la formarea cuiva, că ai ajutat un bătrân să zâmbească, că ai salvat o viaţă, fără a brava cu asta, fără a ieşi în evidenţă.
Atât timp cât poţi face ceva pentru cineva e minunat.
Recent, am avut bucuria de a aduce zâmbete, voluntar, dezinteresat, unor oameni care an de an, vin la mine la spectacol. Oameni pentru care bucurie înseamnă această fărâmă de ajutor venit la timp, de undeva.
 Într-o simfonie a toamnei, am rupt din timpul meu şi am mers până în inima Moldovei, pentru a oferi zâmbete muzicale. Le-am primit înzecit.
Cu spirit pacifist, mi-au oferit şi un trofeu. L-am primit onorat, pentru că venea din partea unor oameni pentru care ajutorul însemnă vocaţie şi pentru care prezenţa mea acolo era o oază de linişte.
Domnul Nicolae Mihai, cel ce m-a invitat, om de ispravă, a fost profund mişcat de gestul meu.
Am scris şi în cartea de onoare. I-am mărturisit că voi povesti prietenilor mei de pe Facebook, ce înseamnă pentru mine a fi alături de cineva atunci când are nevoie de tine. Iar la mine, asta e crez.
 Când ştiu că o pot face, prin mijloacele mele, cât îmi permite timpul şi toate celelalte puncte, o fac dezinteresat.
Aşadar, ajutaţi! Oferiţi o şansă speranţei!
Voi reveni cu drag, în locurile şi la oamenii care mă iubesc, susţinând acţiunile celor ce fac din ziua de mâine o lumină a liniştii."
Paul Surugiu - FUEGO
9 octombrie 2014
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template