FUEGO: "Arma mea e muzica..."

   
FUEGO: "Arta vorbeşte
de la sine..."

"Nu mi-am dorit să cânt în campania electorală.
Am concertele mele şi nu aş fi avut timp.
Într-adevăr, suntem într-o perioadă a schimbărilor. Noi, artiştii, milităm întotdeauna pentru instaurarea şi promovarea frumosului în lumea din jurul nostru. Arma mea personală este muzica şi este singura care
poate vorbi elocvent despre mine.
Afinităţi nu am şi atât timp cât sunt solicitat, în limitele bunului-simţ, pentru a-mi face meseria de artist, răspund deschis fără a mă asocia unor cauze care nu mă implică în mod direct.
 Consider că fiecare trebuie să fie performant în zona sa de activitate, fără a fi nevoit să intre pe plaja altuia.
Aşadar, eu cânt. Şi am făcut-o mereu pentru publicul meu, pentru oamenii care vin şi vor să mă vadă.
Schimbările se produc oricum şi nu e cazul să impun eu anumite direcţii. Pot spune doar ce am de spus prin muzica mea. Şi dacă există persoane şi cauze care se regăsesc în actul meu artistic, nu pot fi decât împlinit.
Nu impun nimic publicului meu în afară de muzică. Arta e cea care vorbeşte de la sine. Şi dacă se întâmplă, aşa cum s-a mai întâmplat, să cânt în anumite conjuncturi, o fac deschis, fără ascunzişuri, în prim-plan fiind mesajul cântecului meu, căci muzica ne va salva..."
Paul Surugiu - FUEGO
Sursa: WowBiz, 10 octombrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template