19 octombrie 2014 - FUEGO la Favorit TV


"Familia Favorit" - a doua gală

"Vă mărturisesc, în premieră, ceva.
Întotdeauna am considerat căminul, cei patru pereţi între care stau, o oază de linişte, în care îmi pot găsi pacea şi bucuria după momentele agitate.
Nu am visat niciodată locul ideal, deşi am multe idei, pe care le-am pus în practică, dar mi-am dorit mereu o căsuţă pe pământ, cu privelişte de poveste, la marginea unui colţ de Românie, cu oameni buni şi gospodari.
Am găsit-o... tot în cântec.
Într-o piesă superbă, sensibilă, boemă, pe care mi-a dăruit-o marea
MARINA VOICA.
 Şi muzica şi textul îi aparţin...


Marina este o încântare de fiecare dată când ne întâlnim. Pe lângă faptul că e una dintre vocile de aur ale noastre, are o energie debordantă. Pur şi simplu, îţi e ruşine să stai jos când vezi câtă bucurie emană.
Viaţa sa a fost muzicală, lăsându-ne tuturor o comoară, atent construită, cu cântece pe care nu ai cum să nu le iubeşti.
Sunt onorat că mi-a încredinţat piesa ei şi că, recent, a acceptat invitaţia mea în emisiunea pe care o moderez de şase ani. Show-ul a fost de zile mari.
I-am acordat şi trofeul
"Artă pentru eternitate".
Duminică, de la 20.00, pe Favorit TV, puteţi vedea întregul spectacol oferit de Marina, precum şi pe doamna Stela Popescu şi alte nume de referinţă."
Paul Surugiu - FUEGO
14 octombrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template