"Oricum, oricând, Crăciunul va fi românesc..."



FUEGO: "Vom încerca să aprindem, prin cântec,
lumina Crăciunului..."

"Le mulţumesc celor de la "LIBERTATEA" pentru susţinere. Mai jos aveţi informaţii despre turneu şi datele complete şi modificate. Biletele le cumpăraţi de la fiecare sală de spectacol.
Aşa este, după cum scriam, am pregătit pentru voi ceva surprize unice.
În primul rând, vreau să naştem starea Crăciunului românesc, din satul de cândva, care adună la gura sobei colindele de emoţie şi bucuria tuturor că iarna îi va face mai calzi şi mai buni.
Costumele vor fi şi ele surprinzătoare, iar ca tot decorul să fie complet, vom încerca să aprindem prin cântec, lumina Crăciunului.
 Se va auzi, spre bucuria sau disperarea unora, şi bradul împodobit, surpriză, şi în acest an, de mama. Şi colindele mele din anii trecuţi. Numeroase şi calde.
Dar am pentru voi şi noutăţi.
Deja am intrat în studio, împreună cu finul şi prietenul meu, Alexandru Malschi, pentru a face piese de poveste, pe care să vi le oferim în cadrul
unei poveşti româneşti."
Paul Surugiu - FUEGO
16 octombrie 2014


Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template