FUEGO: "Am trăit astăzi o experienţă minunată..."


FUEGO: "Mă bucur de dragostea publicului cu înţelepciune..."

"Dragii mei,
Am trăit astăzi o experienţă minunată. E un sentiment dintr-acelea care te năpădesc cu emoţii pe care nu reuşeşti să le stăpâneşti prea simplu. Artist fiind de mulţi ani, mă stăpânesc, dar vă mărturisesc că e minunat să vezi cum o sală întreagă, plină până la refuz, se ridică în picioare pentru tine, cântă şi te aplaudă.
Asta mi s-a mai întâmplat, dar astăzi emoţia a fost dublă. În sală erau persoane speciale, manifestarea fiindu-le dedicată lor.
Să vezi cum unui om cu experienţe de viaţă, cu înţelepciune cât dublul vârstei tale, îi curg lacrimile, se înclină în faţa ta şi găseşte în tine şi în muzica ta, speranţa pentru mâine, e ceva ce nu poate fi descris în cuvinte.
 Am avut norocul de a-i inspira pe cei pentru care am un respect suprem. De ce? Pentru că sunt un public pretenţios, cu aşteptări majore. Oameni pentru care esenţa este cea mai importantă, iar vârsta şi înţelepciunea au făcut ca ei să fie circumspecţi cu cei ce nu le sunt pe plac.
Mă bucur de dragostea publicului cu înţelepciune. Şi asta am văzut şi azi, la Râmnicu Sărat, acolo unde oamenii au simţit că eu le sunt aproape, că-i respect. Şi nu doar prin prezenţa mea pe scenă. Ci şi prin muzica mea.
Tocmai de asta am un mesaj pentru toţi aceia dintre noi, cei care uneori judecăm sau aruncăm rapid verdicte.
Iubiţi-i şi respectaţi-i pe cei din altă generaţie cu voi!
Curând, mai devreme sau mai târziu, vom ajunge ca ei şi poate nu vom avea aceeaşi înţelepciune de a fi indulgenţi. Iar peste ani, toţi cei ce sunt tineri, vor asculta tot muzica părinţilor lor, cea care, într-adevăr, este nemuritoare.
Îi mulţumesc domnului primar al Râmnicului Sărat
pentru invitaţia din seara aceasta."
Paul Surugiu - FUEGO
1 octombrie 2014
Foto: Arhiva personală a artistului
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template