FUEGO l-a sărbătorit pe JOLT KERESTELY


Fuego i-a dedicat maestrului un spectacol, în cinstea întregii sale cariere. Jolt Kerestely, sărbătorit la Piteşti

Vineri seară, îndrăgitul interpret de muzică uşoa­ră Fuego a susţinut, pe scena Teatrului "Al. Davila", din Piteşti, un spectacol extraordinar de muzică uşoară, dedicat maestrului Jolt Kerestely.
A fost o seară deosebită pentru sutele de spectatori care au umplut până la refuz Sala Mare a teatrului piteştean. Fuego a interpretat piesele ce fac parte din noul său album, intitulat "Steaua mea", melodiile fiind scrise de maestrul Kerestely.

A stat în fotoliu, pe scenă
Compozitorul a avut mari emoţii, mărturisind că este pentru prima oară când stă efectiv pe o scenă, în cadrul unui spectacol. Maestrul Kerestely a stat aşezat pe un jilţ, în timp ce Fuego şi invitaţii săi, alţi interpreţi de muzică uşoară, au cântat şlagărele compuse de-a lungul carierei sale impresionante.
"Sunt fericit că în această seară sunt alături de unul din cei mai mari compozitori pe care i-a dat această ţară.
Maestre, m-am gândit să vă celebrăm aşa cum se cuvine, pentru că meritaţi. Aţi scos nenumărate şlagăre, care au fost cântate de mari artişti ai scenei româneşti, ca Angela Similea, Margareta Pâslaru, Aurelian Temişan, Aurelian Andreescu etc.
Anul acesta, am realizat albumul "Steaua mea", care cuprinde 16 cântece superbe, scrise de maestru pentru mine.",
a declarat Fuego.
 "N-am scris muzica momentului"
Maestrul Kerestely a fost extrem de emoţionat şi a mărturisit:
"Sunt pentru prima dată pe o scenă şi am mari emoţii. Niciodată n-am scris muzica momentului. Întotdea­una am vrut să compun ceva care va dăinui în timp şi
cred că am reuşit".
Preşedintele CJ, Florin Tecău, i-a acordat compozitorului o diplomă de excelenţă, iar acelaşi lucru l-a făcut şi directorul Teatrului "Al. Davila", Sevastian Tudor.
Alături de Fuego, au urcat pe scenă artişti de la Estrada piteşteană, ca Iulia Pupezescu, Cristina Neacşu, Constantin Nica, Marius Bălan,
dar şi talentatul tânăr Iulian Selea.
Finalul spectacolului a fost impresionant, fiindcă pentru prima oară pe scena piteşteană a urcat îndrăgita interpretă de muzică uşoară Stela Enache, ce a cântat mai multe melodii compuse de maestrul Kerestely, printre care şi un cântec de leagăn scris de acesta special pentru nepoţica sa.
Bineînţeles că marea interpretă nu putea să nu cânte şlagărul "Ani de liceu", care a e­mo­ţionat profund spectatorii.
A fost o sea­ră memorabilă, publicul i-a răsplătit pe artişti cu ropote de a­pla­uze, iar maestrului Jolt Kerestely i s-a cântat
"La mulţi ani!".
I. Ivănoiu, Foto: I. Tudor
Sursa: "Curierul zilei" 
13 octombrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template