FUEGO - scrisoare deschisă către...


... maestrul JOLT KERESTELY

"NEA JOLY,
Sunteţi o încântare.
Şi să mă fi întrebat vreodată cineva dacă măestria se poate combina cu simplitatea, cu voioşia şi boemia, tot n-aş fi ştiut ce răspuns să-i dau până zilele acestea, când aţi acceptat, cu bucurie, să mă însoţiţi în turneul naţional
"TRĂIESC!".
Mă uimiţi!
La propriu, prin vitalitatea şi energia ce ne copleşeşte pe noi, cei mai tineri...
 Peste toate, trebuie să vă mărturisesc, dar aşa, să nu ne audă prea multă lume, că prin dumneavoastră am găsit calea artistică şi, mai nou, m-am regăsit din punct de vedere artistic, după ce-am realizat albumul
"STEAUA MEA".
Nu vă fie cu supărare, dar eu chiar îmi doresc să-mi fiţi aproape mult timp, furând din bunătatea care inspiră, din "lumea de dragoste" ce vă cuprinde de dimineaţa până seara.
Ştiu că sunteţi modest, dar trebuie să-mi permiteţi să le spun oamenilor că aveţi cel mai frumos şi mai altruist caracter ce mi-a fost dat să întâlnesc. Şi mai deţineţi ceva ce mulţi au pierdut, iar alţii nici nu au avut vreodată - omenia, pe care nu o acordaţi celor din jur în doze mici, ci în cantitate mare, pentru că vi-i dat ca lumea să vă iubească pentru tot ce sunteţi.
Şi-am văzut asta în ţară, amândoi.
Lumea vă preţuieşte, vă respectă cântecele şi muzicalitatea şi vă consideră, pentru eternitate, unul dintre cei mai măreţi melodişti ai României.
Eu v-aş scrie multe, dar scrisoarea asta n-o vreau neapărat o epistolă
laudativă ori demonstrativă.
Vreau să pun în ea o parte din sufletul meu.
Care vă mulţumeşte şi vă iubeşte, spunându-vă că este
PAUL SURUGIU - FUEGO,
pentru că maestrul
JOLT KERESTELY
i-a întins o mână la timp şi a văzut, în ani, în el, un posibil succes.
Adaug cu onoare faptul că sunt împlinit că v-am cunoscut şi familia, ce este asemeni dumneavoastră, un stop-cadru al fericirii.
Recunoştinţa mea e veşnică şi vă promit că la pas, de-acum, ca şi până acum, noi vom merge artistic, pentru că lumea mă vrea cântându-vă, iar pe dumneavoastră vă doreşte şi prin glasul meu.
Atenţie, aveţi abia o viaţă dăruită cântecului românesc...
Mai aveţi vreo câteva de oferit!"
Paul Surugiu - FUEGO
26 aprilie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template