La mulţi ani, OLGA TUDORACHE!


 FUEGO: "Olga Tudorache - o legenda..."

 "Intotdeauna teatrul a fost pentru mine o lume de caractere in care imi pot gasi cu usurinta impliniri si care imi poate hrani spiritul cu toate fatetele sale.
Iubesc actorii. Pe cei romani. Pe toti deopotriva, pentru ca au nascut un gen si lasa in urma lor o comoara la care noi ne putem raporta.
Am avut si am, cum e firesc, afinitati. Dar pe langa ele, cred ca esential este sa-i pretuim pe cei care ne sunt modele prin conduita lor.
Acestia sunt vedetele adevarate.
Am o stima suprema pentru doamna
OLGA TUDORACHE.
Fara doar si poate, o legenda, de o naturalete in interpretare cum rar se intalneste, cu roluri de geniu si o simplitate caracteristica oamenilor mari.
Am fost mandru sa ma aflu in sala la ultima reprezentatie - "Portretul doamnei T", cand a fost decorata de Casa Regala. Atunci s-a si retras. Ca o "Regina Mama" a teatrului romanesc. Cu demnitate, la timp, lasand in urma sa o imagine plina, o cariera de invidiat pe scena, in film si in pedagogie.
Olga Tudorache este pentru mine un model. O entitate intr-un domeniu pe care l-a definit. Ar trebui sa fie exemplu pentru noi toti si impreuna, cu usurinta, sa putem aplauda imensitatea sa.
Ieri a fost ziua sa si eu ii urez multi ani sanatosi, pastrand-o intr-o icoana simbolica, de neatins, in randul modelelor mele."
Paul Surugiu - FUEGO
12 octombrie 2014

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template