FUEGO: "Sunt un gurmand prin definiţie..."


"După cum bine ştiţi,
sunt un gurmand prin definiţie.
Consider bucătăria o artă care mă relaxează şi în care găsesc,
de cele mai ori, inspiraţie.
Gătesc şi eu, ce-i drept! Nu am veleităţi de master-chef, dar reuşesc să combin gusturi şi reţete în aşa fel, încât rezultatul final să fie unul de nivel înalt.
Am sortimente preferate o mulţime. Nu pot face o diferenţiere, dar azi aş vrea să vă recomand cega, o specie de sturion, peşte de apă dulce. Fiind cea care naşte caviarul, cega se găseşte destul de rar.
 Eu mănânc de câţiva ani, în acelaşi loc, la Chişinău, această cegă
preparată ca la carte.
E un preparat fresh, light, diferit de bucătăria specifică nouă,
ardelenilor, calorică.
Nu obişnuiesc să postez şi să fotografiez mâncăruri, dar, de această dată, e un caz unic - o delicatesă, deloc sofisticată, pe care v-o recomand, tocmai pentru că are gust asemănător cu multe şi, totuşi, cu nimic.
În rest, poze cu ce gătesc nu vă postez, deşi preparatele-mi sunt reuşite."
Paul Surugiu - FUEGO
13 octombrie 2014
Accesaţi:

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template