FUEGO: "Mi-e drag şi e onorant să-i urez la mulţi ani..."


FUEGO: "Sărbătoresc un episod
al teatrului şi filmului românesc...
DRAGA OLTEANU MATEI..."

"Nu ştiu cum simţiţi voi, dar eu astăzi simt nevoia să sărbătoresc. Nu e onomastica mea. Sărbătoresc un episod întreg al teatrului şi filmului românesc. Mi se pare că talentul pur, neşlefuit, că improvizaţia izvorâtă din genialitate şi combinaţia spectaculoasă între umor şi dramă în interpretare, au toate o singură definiţie elocventă în peisajul românesc:
DRAGA OLTEANU MATEI.
Teatrul a îndrăgit-o cu siguranţă. Numele i-a fost predestinat, iar luminile activităţii sale fac din întregul gen al românilor o capodoperă.
Draga Olteanu Matei are şi forţă şi căldură la un loc, are dramă şi umor în aceleaşi doze în care le şi poate îmbina.
Filmul şi teatrul i s-au înclinat şi preţuirea noastră, a tuturor,
ar trebui să-i fie acum alinare.
Actorii au avut mereu bucuria de a primi în dar, pe scenă, aplauze. Simbolic, îi ofer aplauzele mele doamnei Draga şi scenei care a primit
fiecare parte a talentului şi-a arderii sale.
Există oameni şi fenomene.
Există actori şi legende.
Draga Olteanu Matei a fost un fenomen, a emanat, a răbufnit, a impresionat, transformându-se într-o legendă.
Este ziua de naştere a doamnei Draga şi mi-e drag şi e onorant să-i pot ura mulţi ani, cu atât mai mult cu cât, în urmă cu mulţi ani, a sădit o cărămidă la parcursul meu, dându-mi şansa de a mă afirma la un spectacol din care făcea parte împreună cu Rodica Popescu Bitănescu.
Doamna Draga Olteanu Matei e o virtute, fiind mai mult decât aş putea eu creiona în câteva vorbe. Ştiu doar că nimeni şi nimic nu ar putea construi caractere atât de contrastante, cu o tehnică de interpretare demnă de studiu.
În urmă cu vreo câţiva ani, mă copleşea spunându-mi "EL GRANDE FUEGO" 
– cel care-i alină sufletul, oferindu-i bucurie şi tinereţe.
CEA MARE, PRIN TOATĂ IMENSITATEA TALENTULUI, A VIEȚII ŞI-A ACTIVITĂŢII SALE, ESTE DRAGA OLTEANU MATEI!
Vă dedic toate cântecele mele, dar astăzi ar fi fost ziua unei alte imagini de seamă a românilor, de care ne putem bucura doar prin cântec. Aşadar, în stilul caracteristic al ANDEI CĂLUGĂREANU, vă urez
LA MULŢI ANI, MARE DOAMNĂ!
Paul Surugiu - FUEGO
24 octombrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template