FUEGO: "Ne trebuie atât de puţin pentru a fi fericiţi!"


FUEGO: "Oamenii curaţi percep simplitatea ca o bucurie..."

"Astăzi, de dimineaţă, cu o oră în plus adăugată somnului, am trăit un moment minunat, de o încărcare spirituală formidabilă.
Aflându-mă în tărâmul de vis al Dobrogei, desăvârşit de virtuţi, de Dunărea gânditoare şi învolburată, de Marea Neagră care adună România în valurile-i nostalgice, în zi de sărbătoare, de Sf. Dumitru, am mers la biserică.

 Am fost aşteptat în stil tradiţional românesc, cu pâine şi sare.
Şi-un vin proaspăt cules, din vii bogate.
Dulce precum au fost şi oamenii care stăteau cu sufletul aproape.
Am creat o legătură ce nu poate fi descrisă. Am cântat, am recitat, dându-ne seama împreună că ne trebuie atât de puţin pentru a fi fericiţi.
 Emblemă şi exemplu pentru noi, oamenii curaţi percep simplitatea ca o bucurie în care e duminică de sărbătoare
în permanenţă.
Moment unic!
Cred că muzica s-a unit cu spiritualitatea...
Spre final, am urat, prin cântec, ani mulţi tuturor celor ce îşi sărbătoresc onomastica!"

Paul Surugiu - FUEGO
26 octombrie 2014




Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template