FUEGO: "Toată lumea servea cafea FUEGO..."


FUEGO: "Am rămas surprins..."

 "Nu-i zi mai reuşită, fară aroma potrivită a cafelei din zori.
Fiind în deplasare, mi-am zis să fiu matinal şi, cum am ajuns la micul dejun, am rămas surprins să descopăr că toată lumea servea cafea FUEGO.
Iniţial zic că-i glumă, dar la o a doua privire, rămân uimit când văd ceştile ce stăteau semeţe pe masă, cu numele meu notat pe ele. Acum n-am aflat încă dacă au personalizat ceştile sau, pur şi simplu, e cafeaua atât de puternică de aduce cu focul hispanic.
Cea mai entuziasmată a fost Alina de la Alesis. Mi-a zis că va cere reţeta şi, cum ajunge acasă, îşi inscripţionează un set întreg de ceşti cu Fuego. 
 Şi-n felul acesta am început eu ziua... şi cu voia bună la pachet şi cu o surpriză nostimă. Parcă şi dejunul a fost mai copios.
De-i cafeaua Fuego marcă înregistrată, fac tot posibilul s-o achiziţionez şi eu să vă dau în dar. Cert este că momentul de dimineaţă în care ai cafeaua perfectă lângă tine, ceva prieteni buni şi discuţii relaxate nu poate fi decât o încântare."
Paul Surugiu - FUEGO
10 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template