FUEGO: "Lumea are nevoie de dorinţă, de speranţă!"


FUEGO: "În orice moment... putem pierde toate visele!"

 "De obicei, se potriveşte să ne marcăm şi să ne fixăm ţinte clare încă de luni.
E un început şi ne imaginăm noi că doar aşa începuturile pot avea succes mai deplin.
Ei bine, eu cred că lumea n-are nevoie de motive, de pretexte de orice gen. Are nevoie de dorinţă, de speranţă, de rememorare.
Eu mă bucur de ce-i face fericiţi pe cei de lângă mine şi-mi pun mereu în plan să fac în fiecare zi, ceva pentru ei.
Deschizând cufărul ţintelor mele pe anul acesta, mi-am dat seama că toate-s ghidate în jurul vostru. Şi nu vă mint, zău că mi-am pus multe în plan! Printre ele, piese noi şi colaborări la care nu vă aşteptaţi, teatru, turnee, o adunare, matematică i-aş zice, a celor mai iubite cântece ale mele într-un best-of şi desigur, un nou sezon, din martie, al emisiunii pe care o realizez, de aproape 7 ani, la FAVORIT TV.
 Eu şi Valentina Herţa, producătorul emisiunii şi prietena mea, omul special alături de care am construit ceva durabil, o familie favorită, cu bune şi rele, ne-am propus noutăţi, schimbări, figuri vechi şi noi, păstrând ca element principal celebrarea muzicii româneşti.
Astfel, dragii mei, ne aşezăm starturi, dar ducerea lor către linia de final va trece mereu prin veşnicul popas al determinării, al asumării şi-al riscurilor, fiind mereu conştienţi că nu tot ce avem ni se cuvine şi că în orice moment, dacă nu acţionăm ca atare, putem pierde toate visele.
Aşadar, lunea să ne fie un bun paznic pentru începuturi! Vă îmbrăţişez!"
Paul Surugiu - FUEGO
19 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template