FUEGO: "Am norocul unui public deosebit..."


FUEGO: "E despre mine, despre ce-am trăit
şi despre faptul că trăiesc..."

"Ştiaţi că atunci când spui FUEGO, spui fiecare om de pe această pagină?
Spui fiecare spectator venit în cei peste 10 ani de când fac anual
câte două turnee pe an...
Spui fiecare gând ce şi-a găsit alinare în muzica mea.
Spui fiecare admirator, care de peste 20 de ani, mă ascultă şi mă urmăreşte, mă taxează când greşesc şi mă face fericit cu simplul său aport de a reacţiona la ce-i ofer.
Am renunţat de multă vreme să mă pun pe mine în faţă.
Publicul contează.
Şi eu am norocul unui public deosebit, care mai crede în muzica melodioasă.
Nu uitaţi de duminică,
1 februarie.
După prânz, în exclusivitate, dăm startul unei noi perioade.
Una în care ne vom aminti de ce-am avut mai bun.
Şi nu doar eu,
ci şi voi cu mine.
De piese, de etape, de poveşti, de viaţă.
Şi pentru că... şi eu, şi voi... am început să numărăm clipele până la dezvăluire, zic, totuşi, să ne oferim un moment de răsfăţ cu un indiciu.
CÂNTEC. VECHI. M-A ÎMPLINIT ŞI MI-A DESCHIS NOI PORŢI CĂTRE A FI EU, CUM SUNT AZI.
E despre mine, e despre ce-am trăit şi despre faptul că trăiesc.
Nu-l cânt singur în filmarea de mai jos, ci în duet cu Ana Barbu din Moldova, în 2012, atunci când am serbat cei 10 ani ai mei pe scena basarabeană."
Paul Surugiu - FUEGO
30 ianuarie 2015
Accesaţi:

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template