12 februarie 2015 - FUEGO la Piteşti


FUEGO: "Pregătesc un alt proiect spectaculos de muzică,
teatru şi poezie..."


"Ştiţi că mi-e drag să joc şi să mă joc. Să îmbin teatrul cu muzica, stările cu versul şi astfel să dau naştere unor momente pe care, zic eu, că n-ai cum să le uiţi.
Şi nu nepărat pentru că aş fi eu un actor fenomenal, dar fac asta din pasiune.
Şi versul se transmite aşa cum trebuie, atunci când crezi cu adevărat în esenţa lui.
Ştiţi, spectacolul "Testament" mi-a oferit această şansă.
Poate tocmai de asta, în toamnă, pregătesc un alt proiect spectaculos de muzică, teatru şi poezie.
Şi dacă atunci când sunt pe scenă văd în sală oameni care plâng, sau unii care râd, reacţionează şi cântă cu mine, îneamnă că da, iată, mi-am atins ţelul, am făurit emoţia. Când treci dincolo de cortină, rămâi doar tu artistul, opera şi publicul. Şi trebuie să le joci şi să te joci cu toate.
Pentru mine, scena-i ca un virus. Nu prea mă pot vindeca de el. Mă tratez în schimb, tot cu scenă.
Astfel că, pe 12 februarie, la teatrul de care mă leagă cele mai frumoase amintiri teatrale ale activităţii mele, "Alexandru Davila" din Pitești, jucăm din nou, în Sala "Liviu Ciulei", spectacolul
"TESTAMENT"
- omagiul adus maestrului meu,
Grigore Vieru.
Asta pentru că pe 14 februarie, de ziua mai noii şi contemporanei îndrăgosteli trâmbiţate prin magazine, Grigore Vieru ar fi împlinit 80 de ani. Este un moment aniversar şi nu-l puteam celebra mai bine decât înălţându-i cuvântul către eternitate.
Aşadar, sărbătorim teatrul, pe Grigore Vieru şi ziua îndrăgostiţilor, la teatru.
Vă aştept negreşit, pe 12 februarie, la Piteşti, la ora 19.00.
Biletele le găsiţi la casa de bilete a teatrului."
Paul Surugiu - FUEGO
22 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template