FUEGO: "Să ascultăm tot ce ne face fericiţi!"


FUEGO: "Anişoara Puică -
una dintre cele mai calde voci ale Basarabiei..."

"De cum m-am trezit, mă tot frământă o întrebare.
E muzica, oare, terapie pentru noi?
Acum sigur că-s subiectiv şi tind să aduc elogiu profesiei şi pasiunii mele, dar muzica ne face, fără patetism, să fim la propriu mai buni.
 Şi pe noi, cei care cântăm şi pe cei care ascultă.
De pildă eu. Eu prefer dimineţile cu muzică. Adorm fredonând şi atunci când sunt copleşit, poate că tot din cauza muzicii, tot ea mă salvează.
Că unii au tresăriri diferite, la diverse genuri, e deja o altă discuţie.
Muzica e precum morile de vânt. Merge, mânată de curajul emoţiei noastre.
Eu, atunci când compun, după ce trec prin filtrul trăirilor mele, mă gândesc la asta.
Pot face o inimă să bată mai tare, să tresară, să râdă sau să danseze? Dacă da, înseamnă că merită să merg mai departe.
Şi pentru că-i început de weekend şi trebuie să ne meargă cât mai bine, propun ca zilele astea să ascultăm tot ce ne face fericiţi, să dansăm şi să ne bucurăm de magia neasemuită a muzicii.
Mai jos, un duet cu una dintre cele mai calde voci ale Basarabiei, Anişoara Puică.
Cântecu-i pe sufletul meu."
Paul Surugiu - Fuego
23 ianuarie 2015
Accesaţi:

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template