FUEGO: "De pe meleaguri sfinte, vă scriu cu bine..."


FUEGO: "Noile descoperiri te completează, te împlinesc..."

"De pe meleaguri sfinte, vă scriu cu bine, prieteni...
Ajungând aici, mi-am amintit cum am fost în ultima
vacanţă a tatălui meu în Israel.
Luându-i prin surprindere, le-am făcut o surpriză şi fără să-i anunţ, doar cu ce aveau pe ei, i-am dus direct la aeroport.
Mustrările ulterioare mi le-am asumat, dar nu au mai contat atunci când
bucuria a fost pe măsură.
Cred că în Israel am reuşit să găsesc echilibrul şi pacea interioară. La Eilat, unde cântăm noi, la graniţa cu Iordania, e un fel de combinaţie reuşită între cosmopolit şi vechi, cu azur de mare şi vegetaţie ce dă contur, ce te face să cauţi relaxarea.
Noi mai avem şi de cântat, că de altfel, am fi mutat rapid reşedinţa, pentru câteva săptămâni, în liniştea de aici.
 Vă spuneam zilele trecute că nu-i locul meu preferat din lumea asta. Aşa-i, pentru că l-am văzut de nenumărate ori şi pentru că ceea ce caut eu, Israelul nu-mi mai poate oferi. Noile descoperiri, locurile în care alegi să mergi sunt cele ce te completează, te împlinesc şi îţi satisfac complet
toate preferinţele în materie de vacanţă."
Paul Surugiu - FUEGO
8 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template