FUEGO: "Timpul nu ne iartă..."


FUEGO: "Iată-mă azi, cu gândul la... ieri!"

"Nou şi vechi...
Vechi sunt toate şi parcă-s toate noi...
Timpul nu ne iartă şi ne poziţionează în locul acela al amintirilor în care ne dăm seama cum s-au scurs ani şi cum cele mai dulci şi mai măreţe imagini rămân cele impregnate pe chipul nostru.
Între ieri şi azi ne aflăm în permanenţă, dorindu-ne parcă să ne schimbăm, să fim cum am fost atunci, dar cu înţelepciunea şi mintea de azi.
 Să avem tinereţea din anii plini de nepăsare şi voinţă, şi cumpătarea din momentele în care visele au prins contur.
Iată-mă azi cu gândul la ieri. Zâmbind, îmi dau seama că nimic poate nu mai este la fel, că-i firesc ca eu să fiu altul şi că fotografiile poate că nu păstrează intactă puterea chipului, însă intensitatea sufletului rămâne, în esenţă, aceeaşi."
Paul Surugiu - FUEGO
13 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template