FUEGO: "Dan Negru - un etalon în televiziune..."


FUEGO: "Amintirile mă ajută să văd că viaţa-i o redută de treceri, de oameni şi experienţe..."

 "Prieteni, aşa, la început de an, mă prididesc amintirile.
Nu, nu sunt chinuit de ele şi nici nu mă răscolesc. Pur şi simplu, mă ajută să văd că viaţa-i o redută de treceri, de oameni şi experienţe frumoase, care-s de ţinut minte pentru totdeauna.
Una din ele, cu ani în urmă, la Antena 1, la "Academia Vedetelor".
Distribuţia era de marcă.
Eu, Andra, Lucian Bute, Claudiu Bleonţ, Ileana Ciuculete şi Sanda Ladoşi.
Ne jucam decent pentru divertisment şi cred că atunci divertismentul însemna cu totul şi cu totul altceva, neavând în el urmă de dramatism,
de notă forţată sau de exagerare.
Amfitrion? Desigur, Dan Negru.
Dan Negru m-a încurajat şi mi-a oferit atunci o lecţie.
A onestităţii şi-a bunului simţ. Tipic bănăţean.
De asta şi rămâne un etalon în televiziune.
 Pentru că e sincer şi pentru că tratează meseria şi oamenii cu aceeaşi lejeritate pusă şi în înfăptuirea meseriei.
Dan Negru este omul căruia îi pasă, care nu uită, care e profesionist şi care reprezintă, până la urmă, o marcă înregistrată a televiziunii din România.
Cu Lucian Bute m-am duelat în ring. Simbolic, ce-i drept, cu altă miză şi cu scopul de a ne distra.
 Acvariul mi-a dat ceva bătăi de cap. Dar am trecut cu brio proba!
Şi, în felul acesta, îmi dau seama că timpul nu iartă, că timpul uită, că ne ridică pe un palier, dar ne adânceşte pe altul, că lumea nu stă pe loc şi că noi, oamenii, putem rămâne la fel, atât timp cât avem fondul care să ne reprezinte."
Paul Surugiu - FUEGO
3 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template