FUEGO: "Amândoi fac un cuplu de scenă, pe cinste..."


FUEGO:
"Adriana Trandafir - un om mare...
Nae Alexandru - un om extraordinar..."

"Sincer, experienţa mea din acest an, din Israel, a venit cu numeroase premiere. Locuri noi, oameni de marcă şi o mulţime de amintiri pe care nu am să le dau prea curând uitării.
 Despre cum a fost aseară la recital, vă povestesc mâine. Vă spun un mic secret – le-a plăcut încât mă aşteaptă iarăşi, şi în anul următor.
Şi pentru că pomeneam de oameni, am fost onorat ca printre colegii acestei mari şi puternice echipe, să se afle şi marea actriţă ADRIANA TRANDAFIR.
Un personaj unic, un spirit fin, o sursă de inspiraţie numai din câteva discuţii. Cu umorul la purtător, m-a făcut să-mi aduc aminte de minunatele momente în care făceam teatru.
Adriana Trandafir este unul dintre acele talente cu har cât pentru mulţi alţii, cu voce, fiind cameleonică, putând trece cu aşa o uşurinţ de la dramă la umor, de rămâi şocat. În viață, e un om mare. Altruistă, Rudotelul nostru, săritoare şi doldora de experienţe şi învăţăminte.
Ne-am împrietenit şi poate vă pregătim ceva surprize anul acesta. Cu teatru, bineînţeles. Sau music-hall. Cu atât mai mult cu cât eu sunt şi absolvent la această specializare.
Adriana joacă, în prezent, la Teatrul de Revistă "Constantin Tănase", alături de un alt om extraordinar, un prieten de nădejde şi un actor cu acea ghiduşenie ce te face să vrei să-l mai vezi o dată, şi încă o dată –
NAE ALEXANDRU.
Amândoi fac un cuplu de scenă, pe cinste."
Paul Surugiu - FUEGO
11 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template