FUEGO: "Povestea mea capătă o nouă dimensiune..."


FUEGO: "Lansăm ca la carte turneul de primăvară..."

"Nu-i destindere mai plăcută decât aceea de a povesti, fără oprelişti, despre tine, despre ce îţi place, despre ce simţi şi, mai ales, despre cum vezi tu lumea.
În simţiri poziţionate în cuvinte.
Rar ni se mai întâmplă în prezent, nouă, artiştilor, s-avem această ocazie.
Cu ajutorul jurnalistei Delia Niculae de la RING, care m-a provocat, am răspuns sincer la o serie de întrebări în care m-am regăsit.
Şi-am promis şi-acolo!
 Duminică, 1 februarie, spre amiază, am o surpriză pentru voi.
Lansăm ca la carte turneul de primăvară, cu afiş, cu date, cu informaţii şi cu o mică parte din minunatele momente pe care vi le-am pregătit. Pentru că, de ceva vreme, bucuriile-s toate pe Facebook. Şi vi le împărtăşesc vouă.
De ceva ani buni, ideea mea despre fericire conduce vertiginos către admiratorii mei, către oamenii la care n-aş renunţa niciodată. Cum n-aş renunţa nici la bun-simţ, care e pe cale de dispariţie şi, cu cât trece mai mult timpul şi văd ce e în jurul meu, îmi dau seama că e o bogăţie căreia îi creşte valoarea înzecit.
Şi pentru că fac ce-mi place,
toate vin de la sine.
Duminică veţi descoperi că anul acesta, povestea mea capătă o nouă dimensiune, mărturisindu-vă vouă de ce... exist."
Paul Surugiu - FUEGO
28 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template