8 - 11 ianuarie 2015 - FUEGO în Israel


FUEGO: "De Israel mă leagă numeroase amintiri..."




"În scurt timp, continui tradiţia şi plec
către Israel, la festivalul
"ROMANIADA".
Nici nu mai ştiu cu exactitate la a câta ediţie particip, în schimb ştiu că oamenii ne aşteaptă cu dragoste, găsind în muzica noastră, tot ce înseamnă acasă, tot ce-i autentic, cald, bun şi ritmic,
cu parfum de România.
Iar eu nu pot fi decât fericit atunci când văd că peste 1000 de persoane găsesc alinare
în ceea ce eu le ofer pe scenă.
De Israel mă leagă numeroase amintiri.
 Prieteni, momente unice, ultima vacanţă în care am mers alături de tatăl meu, locul în care am cântat prima oară, în urmă cu mulţi ani, în altă limbă, având înregistrate vreo 5 piese în ebraică.
Nu e neapărat destinaţia de vacanţă ideală pentru mine, dar acolo există o anumită încărcătură, o complicitate cu locul, pe care n-am cum să o omit ori de câte ori
merg acolo.


În fond, aşa-i cu fiecare loc în care revenim.
Reluăm de la zero tot ce-am trăit şi ne bucurăm la dublu de intensitatea pe care spaţiul în sine
o naşte în noi."

Paul Surugiu - FUEGO
5 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template