FUEGO: "Iarna dă glas inspiraţiei..."


FUEGO: "Muzica-i despre frumos, despre tot ce e în viaţă..."

"Iarna este asemenea poeziei.
Primei, fulgii îi dau consistenţă, importanţă şi prestanţă, celei de a doua, cuvintele.
Iarna e descrierea sufletelor albite de lumini, asemeni poeziei, care-i timpul şi cartea de vizită a vieţii omeneşti.
Eu le văd şi mai simplu.
 Iarna-mi oferă siguranţa decorului alb, dând glas inspiraţiei, iar poezia completează pe deplin creaţia anotimpului meu muzical.
Da, iarna compun eu cel mai bine. Chiar dacă acum nu mai am zăpadă care să-mi ofere stare de linişte, simt că pentru voi, şi de această dată, va ieşi ceva melodios, plin, deplin. Cu atât mai mult cu cât poezia mi-a dovedit că mai reuşeşte să răzbată, în lupte, printre crunta odisee a repetării, a banalităţii, a frivolului.
Nu exagerez, dar consider că muzica-i despre frumos. Despre tot, într-adevăr, ce e în viaţă.
Dar aşa cum şi haina face pe om, în acelaşi mod şi cuvântul îmbracă piesa şi-i oferă credibilitate în faţa celor ce mai cred că muzica ne poate salva.
Şi pentru că-i iarnă şi povestim despre vers, vă reamintesc un cântec de aur de pe ultimul meu material discografic, o poveste de sezon cu arome contemporane, o istorie de dragoste actuală, spusă pe şi cu vorbe simple, dar înalte, scrise de Ioan Voicu."
Paul Surugiu - FUEGO
21 ianuarie 2015
Accesaţi:

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template