"Faceţi vers cu răspundere, imaginaţie, calitate!"


FUEGO: "Muzica românească are nevoie de noi..."

"Adeseori, asemănăm ce trăim cu experienţe muzicale. Găsim în versuri alinare, găsim povestea noastră, găsim durerea, revolta şi mergem mai departe de muzică pentru a afla ce-ascunde sunetul vorbit al sufletului celui care interpretează.
Artiştii îşi pun pe tavă, în text, viaţa.
 Sau, cel puţin aşa ar trebui să fie.
Din păcate, textul nu mai e la căutare, iar muzica se concepe, matematic, după curente, nu după emoţii.
Cu riscul de-a mă combate unii, eu am cântat cu mesaj. Am vorbit despre iubire şi-o voi face în continuare, am păstrat filonul muzicii uşoare şi am căutat să nu mă limitez doar la o simplă piesă, mergând mai departe către idee, către esenţă, către ce poate rămâne după momentul audiţiei.
Nici eu poate n-am fost exemplar, dar cred că versul mai merită o şansă.
Cred că muzica noastră românească are nevoie de noi, cei mulţi, care simţim că artist înseamnă, în primul rând, a transmite. Nu a distra, nu doar a fi difuzat, a crea controversă sau a fi în frunte de dragul succesului.
Muzica ne poate salva, dar clemenţa vine din salvarea cuvântului!
Faceţi vers despre ce-i frumos şi cald, şi bun, şi trist, şi dezamăgitor.
Dar cu răspundere, imaginaţie, calitate!"
Paul Surugiu - FUEGO
29 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template