FUEGO: "Să ne trăieşti mult şi bine!"


FUEGO: "Piersic - bun de patrimoniu naţional..."

"Cum mi-s eu calm, mare la sfat, am fost mereu asemănat
cu cel care astăzi îşi serbează ziua.
N-ai zice că nu suntem din acelaşi aluat, dar nu, nu am încercat niciodată să împrumut din înţelepciunea sa.
Asta-i imposibil, pentru că el însuşi este un titan al oratoriei, captând atenţia ca nimeni altul. Am zis mereu că e actorul cuvântului, jucând vorba. Iar camera l-a iubit mereu şi-l va păstra în memoria sa pentru eternitate.
Astăzi, steagul teatrului românesc se înalţă pentru el, pentru marele PIERSIC, care-i bun de patrimoniu naţional.
Idol al mai multor generaţii, Florin Piersic este actor de farmec, care-a iubit scena asta mare a ţării, în film şi-n teatru, cu toată suflarea sa.
Eu doar îi mulţumesc!
Pentru MĂRGELATU, pentru toate rolurile copilăriei, pentru pasiunea sa,
pentru cuvânt şi pentru lecţii.
Ne leagă multe momente, dar de neuitat este cel de pe aeroportul din Paris.
Veneam spre România. Noi, doi ardeleni.
După ce-am dat autografe, ne-am pitit în avion.
Eu - doritor s-ajung acasă mai repede.
El - dornic de a fi în mijlocul oamenilor.
Mi-a zis că meseria asta de artist nu se pierde din mână şi că... orice aş face în lumea asta, nu trebuie să slăbesc profesional. După lecţia oferită învăţăcelului, s-a ridicat, ne-a făcut prezentarea în avion şi tot zborul a vorbit cu pasagerii mai ceva
ca-n Poiana lui Iocan.
Cred că marile valori ale neamului românesc trebuie aplaudate şi amintite.
Ele ne-au mai rămas, ele ne salvează şi tot ele ne vor purta numele peste ani şi ani!
LA MULŢI ANI, MAESTRE FLORIN PIERSIC!
SĂ NE TRĂIEŞTI MULT ŞI BINE!"
Paul Surugiu - FUEGO
27 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template