FUEGO: "Pentru tine, eu cânt în continuare!"


FUEGO: "Poate că n-am apucat să te zăresc suficient..."

 "Nenea Grig...
O, nene Grig, mi-ai fost ca un părinte bun şi rugăciunea ta către lumea mare şi românească se aude în zbuciumul patriotismului de azi.
N-am apucat poate să-ţi mulţumesc şi deseori cuvintele mele nu au făcut altceva decât să fie flori la căpătâiul nemuririi tale.
Şi poate că n-am apucat să te zăresc suficient, să vorbesc despre tine îndeajuns.
Nici măcar să mă îmbogăţesc pe mine însumi, n-am apucat, pentru că eternitatea a fost mai abilă şi te-a atras mai repede.
Acum şase ani, cultura românească se împlinea. Tăcerile nu apucau să mai vorbească şi lumina se închina în faţa poeziei. Moartea nu a avut cu tine nimic.
Tu, nene Grig, ne vorbeşti, ne măreşti, ne uimeşti şi ne faci simpli ca iarba, indiferent dacă vorba-ţi strâmtă şi pripită răzbate durerile şi lacrimile noastre.
Pentru tine, maestre al poeziei divine, românescul românilor vorbeşte.
Prin tine el iubeşte.
Pentru tine, poet al veşniciei, cuvintele simple,
fragmente de viaţă pe hârtie, zboară. Tu le dai aripi.
Pentru tine, părinte şi maestru, eu cânt în continuare.
Tu mi-ai pus versul din glas."

"Da, dragii mei, azi se fac 6 ani.
Grigore Vieru, mentorul meu, omul de geniu care mi-a descoperit esenţa şi care m-a împlinit ca artist, a fost, este şi va fi pentru totdeauna, unul dintre cei mai măreţi poeţi ai neamului românesc, de la noi şi de dincolo de Prutul său!"
Paul Surugiu - FUEGO
18 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template