FUEGO: "Sunt bucurii pe care..."


"... nimeni nu ţi le poate răpi!"

 "Nicicând viaţa nu are culoare mai proaspătă decât dimineaţa. Soarele-i de partea noastră şi nici că i-ar păsa cuiva de frigul de afară, dacă renunţi la câteva minute, clipe, ore preţioase din viaţă, pentru lectură.
Niciodată nu v-am făcut recomandări, dar iată că astăzi, într-o aproape perfectă dimineaţă, m-am gândit că ar fi propice, mai ales că-i început de an, să vă îndemn să citiţi. Orice, oricum, atât timp cât vă poate îmbogăţi universul.
Lectura, literatura sunt fix acele bucurii pe care nimeni nu ţi le poate răpi, care nu costă şi care îţi transformă viaţa într-o veşnică poveste a artei.
Aseară, am fost provocat la citit. 
Recunosc că nici eu, în ultima vreme, având atâtea proiecte, nu am mai acordat aceeaşi însemnătate lecturii, în schimb, zic că ar fi bine să recuperez acum.
Teo Trandafir, prietena mea, spirit înalt şi persoană ce te instigă şi te relaxează totodată la fiecare reîntâlnire, mi-a recomandat o operă inestimabilă pentru literatura contemporană a românilor.


Şi-atunci, ca să-i răspund provocării şi, în acelaşi timp să vă provoc şi pe voi, m-am conformat şi m-am apucat de citit un mare autor, despre care nu pot exclama altceva decât că sunt mândru şi onorat că trăiesc în aceeaşi perioadă cu el, cu o carte fascinantă şi pătimaşă încă de la primele pagini - "Nostalgia"."
Paul Surugiu - FUEGO
6 ianuarie 2015
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template