FUEGO: "Să nu renunţăm la ce ne face fericiţi!"


FUEGO: "2015 va fi anul în care...
mi-am propus să vă surprind..."

"Simt cum anul a început cu dreptul pentru fiecare dintre noi!
Tare am impresia că etapa aceasta ne va ieşi bine tuturor, în aşa fel încât să facem tot ce ne-am propus şi să nu renunţăm vreo clipă la tot ce ne face fericiţi.
 Pentru că-i important, într-adevăr, să fim raţionali, să acţionăm cerebral, să ne consumăm pentru toate experienţele, să plângem, să nu ne învoim la trocuri, să fim dezamăgiţi, dar să le facem pe toate fără a uita să ne bucurăm,
din când în când, de banalităţi.
Să zâmbim la ce ne împlineşte, să iubim şi să păstrăm visele la purtător, pentru a le continua calea spre îndeplinire.
Eu simt că 2015 va fi anul în care vom trece, muzical, la un alt nivel, evoluând.
Chiar simt asta şi chiar mi-am propus să vă surprind.
Nu ştiu cât va fi de surprinzător, sau şocant, în schimb va fi plăcut."
Paul Surugiu - FUEGO
2 ianuarie 2015
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template