FUEGO - Scrisoare pentru sfârşit de an...


FUEGO: "Vă doresc să preţuiţi viaţa şi... să zâmbiţi!"

 "Anii vin, se duc, cu de toate în ei, cu satisfacţii, dezamăgiri, mari succese şi oameni de ţinut minte.
La finele fiecăruia se potriveşte parcă să facem bilanţuri.
Eu nu sunt omul calculelor, e firesc, pentru că sunt artist, iar noi inovăm. Poate de asta, acum, nu contorizez ce-a avut 2014.
 S-au aşezat şi-au avut, fiecare dintre ele, importanţa lor.
Cum nu sunt mare fan al urărilor, nu pot decât să-mi doresc, pentru voi, ce vreau şi pentru mine.
Multă linişte şi inspiraţie, calmitate şi discernământ, zile senine, putere pentru a trece peste cumpene şi sănătate pentru a răzbate alţi ani, la fel de plini ca şi cei de până acum.
Se cade, desigur, să vă şi mulţumesc.
M-aţi răsfăţat în 2014 cu dragostea voastră şi mi-aţi arătat, încă o dată, că mă pot baza pe voi. Suntem o familie, suntem o forţă. Iar aici, pe Fuego Music Official, am pus bazele unei istorisiri frumoase despre noi.
Vă doresc să preţuiţi viaţa, să vă iubiţi pe voi şi pe cei din jur, să acordaţi întâietate artei şi să zâmbiţi pentru toate cele ce vi se oferă, deloc întâmplător.
LA MULŢI ANI, PRIETENI!
HAI NOROC, 2015!"
Paul Surugiu - FUEGO
31 decembrie 2014
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template