FUEGO: "Generaţiile se schimbă, muzica rămâne..."


FUEGO: "Chiar sunt fericit că o Românie întreagă mă percepe cu acest cântec simplu..."

 "Am redescoperit, de când cu acest turneu naţional, că-mi place şi mie piesa
"ÎMPODOBEŞTE, MAMĂ , BRADUL!".
Probabil râdeţi, nu, că doar eu mi-s compozitorul?
Ei bine, am cântat-o de atât de multe ori în 13 ani, încât, la un moment dat, nu mai aveam aceeaşi tragere de inimă, cu atât mai mult cu cât eu am peste 100 de cântece speciale, de sărbătoare, ample, sensibile,
cu versuri speciale şi melodicitate unică.
Dar bradul a devenit ca o emblemă pentru mine.
Dragilor, nu mă deranjează!
Îmi face plăcere să ştiu asta, atât timp cât toată lumea cunoaşte piesa, inclusiv glumeţii, care, de bine de rău, îi ştiu toate versurile.
Anul acesta, în turneu, o am inclusă în program. Nu vă vine să credeţi ce reacţii.
La final, spectatorii, la autografe, vor tot piesa asta.
N-am mai spus-o până acum, dar eu chiar sunt fericit că o Românie întreagă mă percepe cu acest cântec simplu.
Da, am 9 albume de colinde, da, unele sunt mult mai frumoase, da, am aproape 600 de piese în toată cariera mea, dar ei vor bradul.
Ştiu că-i exotic şi mai ştiu că-i sincer.
Şi, cu bune şi rele, merge exact unde trebuie. În sufletele celor ce iubesc muzica românească, ce au părinţi pe care-i iubesc, ce cred în faptul că această sărbătoare te uneşte cu credinţa, mereu acasă, cu brad împodobit!
Şi muzica părinţilor de acum va fi muzica tinerilor din viitor şi tot aşa...
Generaţiile se schimbă, dar muzica rămâne!"
Paul Surugiu - FUEGO
13 decembrie 2014 
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template