Fuego şi-a împodobit singur bradul


Motivul este neaşteptat:
"Până acum făcea mama mea lucrul asta, dar anul acesta..."

Fuego a distrus în acest an tradiţia.
Prima dată după 10 ani, şi-a împodobit singur bradul,
nu s-a ocupat de acest lucru mama lui.
Cum a fost posibil?
 Piesa "Împodobeşte, mamă, bradul!", semnată de Fuego, a ajuns deja un colind clasic şi de mare succes în România, care parcă de la an la an este din ce în ce mai ascultat în perioada sărbătorilor de iarnă.
Dacă până acum titlul descria perfect situaţia lui de acasă, în acest an
lucrurile s-au schimbat.
"Am ajuns acasă după un turneu istovitor şi mi-am împodobit şi eu bradul după 10 ani, azi-noapte, pentru că mama face lucrul ăsta de atâţia ani. Pentru că eu am atâtea concerte în decembrie, în luna asta de sărbătoare, şi nu prea am timp.
Dar azi-noapte am ajuns şi eu acasă şi m-am bucurat că mi-am împodobit bradul.",
a declarat Fuego, la emisiunea "Răi, da' buni", de la Antena Stars.
Sursa: "SpyNews" 
23 decembrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template