Albumul "Steaua mea" - 16 momente unice...


FUEGO: "Toată admiraţia pentru nea Joly..."

"Câteva fracţiuni de an mai sunt şi mai ardem o etapă.
Anul meu a fost plin. Tare-aş vrea să-i pot face calcule
şi să aleg cele mai frumoase momente.
Tocmai de asta m-am gândit ca în fiecare zi, până la final, să ne aducem aminte împreună de ce a fost mai spectaculos în povestea noastră muzicală.
Cea în care voi sunteţi eroi principali.
Vă provoc şi pe voi să-mi scrieţi ce v-a plăcut din anul 2014 în activitatea mea.
Mi-e greu s-aleg, căci tot ce-am realizat a fost
din pasiune, cu dăruire, din inspiraţie.
 Şi nu cred că există loc mai potrivit să tragem linie şi să mergem mai departe, decât aici, în familia noastră, în locul pe care l-am conturat în trei luni, crescând şi evoluând deplin, cât alţii în ani.
Vă mulţumesc că sunteţi alături de mine, pe Fuego Music Official. Suntem peste 55.000, iar asta mă onorează.
Astfel, în 2014, mi-am împlinit parcursul, după 20 de ani de carieră, cu albumul realizat împreună cu maestrul Kerestely.
16 momente unice.
O istorie cu stare, cu vers, cu mesaj, cu ritm amplu.
Toată admiraţia pentru nea Joly, care la 80 de ani de viaţă, continuă să scrie şi să compună cadenţe desăvârşite.
Mai jos, una dintre cele mai frumoase piese ale materialului "Steaua mea!...
Muzica să ne fie drum!"
Paul Surugiu - FUEGO
28 decembrie 2014
Accesaţi:
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template