FUEGO: "Părinţii nu vor mulţumiri..."



FUEGO: "Părinţii îşi vor copiii acasă..."

Fuego a avut dintotdeauna o relaţie specială cu părinţii săi,
iar mama i-a fost cea mai bună prietenă.
O regulă nescrisă spune că băieţii sunt mai ataşaţi de mamele lor,
pe când fetiţele îşi iubesc mai mult taţii.
Ei bine, această zicală se aplică şi în cazul lui Fuego, acesta având o relaţie excepţională cu cea care i-a dat viaţă. Şi-a iubit şi şi-a respectat ambii părinţi în egală măsură, însă mama a fost puţin mai aproape de sufletul său.
Reporterii "Cancan.ro" au intrat în posesia unor fotografii de familie, iar cântăreţul ne-a povestit cu drag despre împrejurările în care au fost făcute.
 
 "De fiecare dată când revăd această poza, îmi dau seama de faptul că suntem plămădiţi din zambetele, din sacrificiile şi din fiecare lecţie pe care părinţii ne-au dat-o.
Aveam vreo doi ani şi ceva acolo, bucuros nevoie mare că am mers la o şedinţă foto. Mama îmi spunea că trebuie să stau nemişcat şi încerca să mă facă să râd, ca poza să iasă cât mai artistică.
Acum, după ani, conştientizez că zâmbetul mamei am rămas eu, mai ales după ce l-am pierdut pe tata.
Pentru mine, mama înseamnă motivul de a reveni cu drag acasă, e omul căruia îi mulţumesc zilnic şi sprijinul meu dezinteresat. Ea este lumina mea pe mai departe în viaţă, omul meu de bază şi poate cea mai frumoasă filă a existenţei mele.
Nu-i bucurie mai mare decât aceea de a fi împăcat cu ideea că ţi-ai făcut părinţii mândri şi că îşi văd în tine toată munca. Eu am ajuns artist datorită lor. Am construit totul având sprijinul lor şi cred că startul în viaţă nu poate fi clădit decât cu materialul pe care părinţii ţi-l insuflă încă din copilărie."
Paul Surugiu - FUEGO

Paul Surugiu este conştient că părinţii lui sunt cei care l-au făcut omul zilelor noastre şi că aceştia sunt cei care i-au insuflat principii de viaţă sănătoase. Chiar dacă, în copilărie, făcea multe năzbâtii, părinţii l-au sprijinit mereu şi pe această cale le mulţumeşte pentru toată dragostea şi afecţiunea lor.

"Pe vremea când eram mic, nu prea îmi dădeam seama de esenţa lucrurilor.
Mi-aduc aminte că o stresam pe mama cu ieşitul afară la joacă, cu năzbâtiile mele. Dar am avut mereu suportul său.
Cred că părinţii ne sunt liman, sunt exact capătul şi începutul, sunt deciziile şi, în acelaşi timp, consecinţele noastre.
Eu am cântat mereu şi am vorbit mereu despre părinţi. Am fost poate uneori judecat pentru asta, dar sunt de părere că indiferent de ceea ce crezi şi ce simţi, undeva, te-aşteaptă două suflete, care nu au împlinire mai mare decât
să le spui că-i iubeşti.
Părinţii nu vor mulţumiri. Îşi vor copiii acasă, îşi vor copiii liniştiţi şi aşezaţi pe drumul lor.
Şi vine în viaţa fiecăruia, credeţi-mă, mai devreme sau mai târziu, momentul în care trebuie să le mulţumeşti, să le vorbeşti, să-i asculţi şi să simţi şi tu că anii au trecut şi că ai realizat ceva datorită lor.
Iubiţi-vă părinţii, sunaţi-i, mulţumiţi-le, acum, cât mai puteţi, căci ei ne sunt icoanele reale!"
Paul Surugiu - FUEGO

Paul Surugiu se poate considera un om împlinit, căci îi merge bine pe toate planurile.
Îi mulţumeşte Lui Dumnezeu pentru tot ce i-a dat, iar pentru 2015 îşi doreşte doar... linişte.
"Nu-i nimic mai complex decât clipa în care simţi c-a mai trecut un an.
Pe cel nou, eu îl vreau, atât pentru voi, cât şi pentru mine, unul plin de reuşite, cu linişte şi împăcare cu sine.
Să ne fie din ce în ce mai bine!
La mulţi ani, românii mei frumoşi!"
Paul Surugiu - FUEGO
Georgiana Coman
Sursa: "Cancan" 
25 decembrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template