24 decembrie 2014 - FUEGO la Naţional FM


FUEGO: "Vă mulţumesc pentru tot!
E rândul meu să vă ofer un dar de suflet..."

"Ca în fiecare an, n-am suficiente vorbe cu mine, ca să vă mulţumesc pentru tot.
Am deschis toate cadourile de la voi, m-am bucurat pentru fiecare floare şi am trăit cu toată vibraţia mea, aplauzele şi energia venite din partea voastră.
 Mă simt iubit şi, pentru tot ce-mi oferiţi, aveţi întreaga mea recunoştinţă.
Am încheiat cu bucurii o nouă etapă, celebrând în colindă Crăciunul românesc şi am fost extraordinar de fericit să vă reîntâlnesc.
Tot ce mi-aţi oferit am aşezat deja sub brad, dar asta după ce l-am împodobit.
Probabil că acum e rândul meu să vă ofer
un dar de suflet.
Colinda-i colindă în Ajunul Crăciunului şi pentru că n-am ajuns la unii, iar alţii poate că vreţi să auziţi din nou creaţiile mele, vă aduc o surpriză construită special pentru admiratorii mei şi pentru toţi
iubitorii de frumos.
Pe principiul istorisirilor de la gura sobei, v-am pregătit o emisiune de colecţie,
mâine seară, în Ajun,
pe NAŢIONAL FM, de la ora 18.00.
Aproape două ore de muzică şi "Poveşti de Crăciun".
Mulţumesc echipei Naţional FM pentru încredere şi vă îndemn
să nu rataţi cadoul meu.
Chiar merită!
Mâine, 24 decembrie, de la ora 18.00..."
Paul Surugiu - FUEGO
23 decembrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template