"Crăciun fericit, prieteni dragi şi români frumoşi!"


FUEGO: "Ziua de Crăciun înseamnă familie.
Iar din ea faceţi parte şi voi!"

"Crăciun fericit,
prieteni dragi şi români frumoşi!
Să ne-avem bine astăzi, să petrecem ca nicicând, să fim liniştiţi, iar reţeta zilei să fie exact aşa cum o vrem!
 Eu am ales azi, pentru început, Crăciunul în familie. Cea adoptiva. Cu fraţii mei prin alianţă, Irinuca şi Ciprian, copiii doamnei Irina Loghin, cu ea, cu mama
şi câţiva prieteni.
Am stat la masă şi ne-am răsfăţat, desigur, cu tot felul de bunătăţi specifice, tradiţionale, aşa cum ne plac nouă.
 Moşul a fost, cum era de aşteptat, motanul, care-i hazliu şi jucăuş şi
aproape că ne-a colindat.
Am zis mereu că ziua de Crăciun înseamnă familie.
Iar din ea faceţi parte şi voi, pentru tot sprijinul, apropierea, pentru mesajele ce mi-au invadat telefonul încă de ieri şi pentru care m-am bucurat nespus!
 La mulţi ani tuturor!
Zi de poveste!
Şi nu uitaţi că mă puteţi vedea împreună cu doamna Irina Loghin, la Neptun TV,
de la ora 17.30, azi!
Zi de magie!"
Paul Surugiu - FUEGO
25 decembrie 2014
Accesaţi:

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template