FUEGO - cel mai ciudat dar primit


Fuego, cadouri năstruşnice din partea fanilor

Fuego se află în plin turneu, însă îşi face timp şi pentru fanii lui.
Artistul ne-a povestit în exclusivitate ce va face de sărbători. Fuego a vorbit deschis despre planurile de viitor, concertele sale, dar şi despre cadourile pe care le primeşte din partea admiratorilor săi.
 "Da! Sunt un răsfăţat.
Dar nu la modul propriu.
Îmi respect publicul şi cred că aceasta este forma sa de respect pentru mine, prin faptul că mă aplaudă, că vine la concertele mele cumpărând bilet şi că ascultă şi fredonează muzica mea din cei 20 de ani de carieră.
Turneul de anul acesta a venit numai cu surprize.
Ieşenii, moldoveni de vază, aspri la sfat şi aprigi nevoie mare, sunt un public pretenţios, dar foarte cald şi primitor. Sunt onorat că le-am cântat şi le mulţumesc pentru faptul că mi-au urat drum bun în stilul lor – cu urale şi aplauze de bis.
Eu, darnic, nu puteam să nu le satisfac dorinţa şi am prelungit concertul.
Pentru mine, asta înseamnă totul.
Cu sau fără brad împodobit, cu glume şi aprecieri, unica mea satisfacţie în lumea asta e sala în picioare pentru mine
Tot la Iaşi e locul în care primesc tot felul de nebunii şi
cadouri năstruşnice pe scenă.
 Anul acesta, spre exemplu, am primit doi cozonaci gustoşi,
pe care i-am devorat cu echipa mea.
Ca să nu mai zic de borcanele de zacuscă. Ce mai, la final de turneu, îmi echipez cămara pentru iarna întreagă.
Prin anii trecuţi, am primit dulceaţă, pantofi, porumbei şi chiar câini. Deja am trecut de nivelul cu pluşuri şi flori. Fanii mei sunt foarte inventivi şi, cum am tot afirmat eu că-s gurmand, ei vor să mă pună bine cu reţetele şi fac de zor tot felul de bunătăţi pe care mi le aduc în dar.
Mi-s fericit să ştiu că am admiratori, oameni care mă plac şi care stau, după spectacol, cu orele, să le semnez pe o hârtie sau o poză cu mine. Contrar glumelor cu milioanele de fani, nu le-am trecut niciodată în evidenţă numărul. Nu ştiu dacă-s mulţi sau puţini şi credeţi-mă că nu mă interesează asta. Mă interesează să ştiu că reuşesc să-i mulţumesc şi să-i respect pe măsură, pe cei ce o fac necondiţionat.
Astfel că, indiferent de oboseală, stres, probleme stau de fiecare dată şi mă pozez, fac selfie-uri, că-s la modă, strâng oamenii în braţe şi le ascult poveştile. Şi nu pentru a demonstra că-s popular, sau pentru a vedea cineva că nu am aroganţe, ci pentru că, de-adevăratele, nu le am. Sunt un om simplu, mă bucur să ştiu că pot aduce un zâmbet pe faţa cuiva pentru care acel zâmbet e o sărbătoare.
Văd experienţe şi oameni printre timpuri la autografe, văd chipuri şi poveşti, văd durere şi fericire şi mă înclin în faţa celor ce ne preţuiesc pe noi, artiştii, căci fără ei, scopurile noastre pe scenă ar fi nonsensuri. Indiferent de cât ne-am crede noi de buni şi talentaţi, dacă nu avem public şi oameni care să ne iubească, ridice şi aprecieze, am fi în van şi n-am conta, agitându-ne, vorba unora, degeaba."
Paul Surugiu - FUEGO

Partener oficial în cadrul concertului este ANTENA STARS, care va difuza acest concert pe data de 21 decembrie 2014, începând cu ora 22.00.
Sursa: "SpyNews" 
19 decembrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template