FUEGO: "E bine să redevenim copii..."


FUEGO: "Iarna cerne flori de lumină..."

 "Având cafeaua la purtător, ceva prieteni faini alături, mă uit la felul în care iarna
s-a pus pe tors.
Zici că cerne flori de lumină, pentru a ne acoperi pe noi şi pentru a ne arăta, în sfârşit, că-i sărbătoare.
Şi mi-am dat seama de ceva dimineaţa asta, privind la fulgi.
Că-i bine să redevenim copii, mai ales de Crăciun.
Să ne lăsăm maturitatea la loc de păstrare în suflet şi să fim din când în când copii, intrând în universul copilăriei.
Am găsit pentru voi şi un instantaneu, la propriu, din spaţiul în care nu există vârstă a copilăriei, Magazinul lui Moş Crăciun, în care revin, ori de câte vreau să-mi reamintesc de cum e să te bucuri de tot ce-i simplu şi frumos."
 Paul Surugiu - FUEGO
27 decembrie 2014
Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template