FUEGO: "Vă provoc la o colindă virtuală!"


FUEGO: "Această sărbătoare
are o putere de a ne aduce împreună..."
 
"Seara-i sfântă de Crăciun,
Când colindă omul bun,
Toate-s line pe pământ,
Viaţa este loc de cânt!
Urări eu v-am tot făcut, dar mi-am dat seama că nu am primit colinda voastră.
Aşa că vă provoc la o colindă virtuală.
V-am pregătit şi covrigi!
Bradul l-am împodobit, că doar sunt cunoscut pentru asta.
 Crăciunul de anul ăsta, pentru mine, înseamnă linişte şi relaxare.
Mi-s tare fericit că pot împărtăşi asta cu voi şi ştiu că această sărbătoare, dincolo de farmecul ei, de urări siropoase, de luminiţe, moşi şi beculeţe, are o putere de a ne aduce împreună, de nedescris.
 Să ne fie Crăciunul o icoană de duminică, o clipă de neuitat!
La mulţi ani!"
Paul Surugiu - FUEGO
25 decembrie 2014
Accesaţi:

Share this article :
 
Copyright © 2012. Fuego - Paul Surugiu - un cantec, un destin... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template